Instagram jako prodloužená ruka Facebooku

Konference Digital Briefing 2014

Po letech si mě na FSV UK pustili na Mediálních studiích do kožichu, tedy rozumějte na postgraduál, a v rámci svého projektu se chci zaměřit na to, jakým způsobem se proměňuje zpodobňování digitální reality prostřednictvím filtrů Instagramu a dalších obrazových sociálních sítí v čase, a jakým způsobem se takto mění jejich informační hodnota.

Jako první veřejný příspěvek k tématu jsem měl tu čest uzavírat výše uvedenou konferenci, a můžu vám říct, že stát sám na stagi v sále plném lidí je zase něco docela jiného než mít příspěvek na semináři.

 

Téma přednášky:
Instagram jako budoucí prodloužená ruka Facebooku?
Co očekávat od sociální sítě, kterou loni Facebook koupil za miliardu dolarů a lze ji vůbec využít pro marketingové účely?

Tagy:

Facebook, Instagram, Visual culture

Související příspěvky