V listopadu jsem se trochu odmlčel a odskočil si zapřednášet už v barvách Aqua Digital na seminář ADMEZ pro zástupce e-shopů o sociálních sítích. Vzal si na starost oba tématické bloky, což většinou zajišťují dva speakeři, ale jak se jinak naučit plavat, než skočit do vody a tak dnešní blog je s videem. Takže kdo máte chuť se na to juknout, pohodlně se usaďte… Bacha, má to 2 hodiny 🙂
Blok 1
Název: Marketingový potenciál sociálních sítí pro e-shopy
Anotace:
Jsou sociální sítě vhodným nástrojem marketingu pro e-Shopy?
– Facebook a ti druzí
– Jak mohou e-Shopy využít sociální sítě
– Typy kampaní na sociálních sítích (akvizice, customer care, soutěže)
– Target audience aneb propojte své zákazníky
– Reklama
– Analytika a měření
Blok2
Název: Case study intenzivní dvouměsíční kampaně na Facebooku
Perex:
Jak konkrétně využít Facebook pro propagaci značky
– Fanstránka a její fungování
– Odpovídání a moderování diskusí
– Fanoušci vs. talking about
– Tvorba eventu
– Reklama
Tagy: