Převažování kvantity vizuálních obsahů (nejen) na sociálních sítích nad obsahy textového charakteru je jedním z trendů roku 2014, a zároveň procesem, který čím dál více ovlivňuje náš způsob komunikace a vnímání informací. Vizuální komunikace se tak logicky dostává do popředí zájmu PR specialistů, social media managerů či online marketérů. Facebook v této souvislosti koupil v roce 2012 Instagram za 1 mld. USD, následoval neúspěšný pokus o koupi Snapchatu za 3 mld. USD v roce 2013, aby toto snažení nakonec vyústilo v koupi WhatsApp za astronomických 16 mld. USD. v roce 2014.
O tom a několika dalších aspektech vizuální komunikace na příkladech ze sociální sítě Instagram pojednává následující prezentace:
Příspěvek byl přednesen na konferenci: PR Klub WORK: Jak nebýt v sociálních médiích asociálem dne 8.3.2014, kde jsem měl tu čest zasedat i v odborné porotě po boku dalších otevřených hlav z prostředí digitálního marketingu.
Tagy:
Instagram, Snapchat, Social media, Vizuální komunikace, WhatsApp